دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان کتاب هر آن چه فکر می‌کنی باور نکن: چرا فکر کردن، آغاز و پایان رنج است؟

  • ۵۱

معرفی رایگان  کتاب هر آن چه فکر می‌کنی باور نکن: چرا فکر کردن، آغاز و پایان رنج است؟

کتاب هر آن چه فکر می‌کنی باور نکن اثری کارآمد در ژانر خودسازی‌ست. جوزف انگوین در این کتاب به شما کمک می‌کند افکارتان را کنترل کنید، از اضطراب و استرس خود بکاهید و به ناشناخته‌ها ایمان داشته باشید. این شما و این راهنمای دستیابی به عشق، آرامش و شادمانی...

درباره کتاب  رایگان  هر آن چه فکر می‌کنی باور نکن

تاکنون برایتان پیش آمده که چنان در افکارتان غرق شده باشید که در نهایت با روانی ازهم‌گسیخته، نسبتتان را با واقعیت از دست دهید و نتوانید چیزها و اتفاق‌ها را آنطور که واقعاً هست مشاهده کنید؟ گاهی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرید تا افکارتان را کنترل کنید و هر چه در این جهت سعی می‌کنید، به بن‌بست می‌رسید؟ باید به شما بگوییم که تنها نیستید.

«زندگی سخت است و فکر کردن فقط سخت‌ترش می‌کند.» این اعتقاد اصلی جوزف انگوین، نویسنده‌ی کتاب هر آن چه فکر می‌کنی باور نکن (Don't Believe Everything You Think) است. تصور کنید زمانی را که در خواب و بیداری در تختخوابتان دراز کشیده‌اید و افکار منفی هر لحظه در سرتان بیشتر جان می‌گیرند. در این مواقع هر چه تلاش می‌کنید نمی‌توانید ذهنتان را مدیریت کنید و کمی از اضطراب ناشی از بیش‌از‌حد فکر کردن بکاهید. اینگونه می‌شود که خیره می‌شوید به سقف، به دیوار اتاق و بی‌سلاح و بی‌سپر مقابل افکار منفی قرار می‌گیرید.

کتاب‌های فراوانی درباره‌ی نحوه‌ی مدیریت ذهن و کنترل افکار منفی به نگارش درآمده است و کتاب هر آن چه فکر می‌کنی باور نکن یکی از بهترین‌هاست. جوزف انگوین (Joseph Nguyen)، به شما نشان می‌دهد که چگونه فکر کردن شروع و پایان هر رنجی‌ست. به همین دلیل است که وقت آن رسیده از فکر کردن دست بکشید و کمی به احساساتتان بها بدهید. اما این امر چگونه محقق خواهد شد؟ جوزف انگوین به شما پاسخ می‌گوید.

شما میان احساس شادی و آرامش و درد و رنج روانی مخیرید. با شماست که کدام را انتخاب می‌کنید. نویسنده در کتاب پیش‌رو گام‌به‌گام همراه شماست تا به وادی ناشناخته‌ها قدم بگذارید و از چیزی نترسید. تنها در این صورت است که می‌توانید به آنچه که همیشه در سر می‌پروراندید و برایتان مطلوب بوده، دست یابید. بینشی که کتاب هر آن چه فکر می‌کنی باور نکن به شما می‌بخشد، باعث می‌شود تا هنگام مواجهه با چالش‌های زندگی، ابزارهای بهتری را در اختیار داشته باشید.

کتاب هر آن چه فکر می‌کنی باور نکن اولین بار در سال 2022 منتشر و توجه منتقدان را به خود جلب کرده است. شاهین غفاری آن را به فارسی برگردانده و موسسه‌ی انتشارات فلسفه آن را منتشر کرده است.

کتاب رایگان  هر آن چه فکر می‌کنی باور نکن مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعه‌ی فردی، از مخاطبان اصلی اثر حاضر هستند.

جملات برگزیده‌ی کتاب هر آن چه فکر می‌کنی باور نکن

- هیچ محدودیتی برای ذهن وجود ندارد مگر آن‌هایی که خود می‌پذیریم. (ناپلئون هیل)
- بزرگ‌ترین قدرتی که بشر می‌تواند به آن دست یابد، قدرت عشق بدون شرط است. (تونی گرین)
- زمانی خواهد رسید که باور می‌کنید همه‌چیز تمام شده است. این همان نقطه آغاز است. (لوییس لامور)
- امروز فضایی برای معجزات باز می‌کنم. مهم نیست که معجزه چقدر بزرگ باشد بلکه مهم فضایی است که برای آن خلق می‌کنید. (کایل گری)
- این شجاعت را داشته باشید که از قلب و درک شهودی خود پیروی کنید. آن‌ها به طریقی می‌دانند که شما حقیقتاً چه می‌خواهید. (استیو جابز)
- فکر نکنید. فکر‌کردن کارها را پیچیده می‌کند. فقط احساس کنید و اگر این احساس برای‌تان آشنا بود، همان مسیر را ادامه دهید. (آر. ‌ام دریک)

در بخشی از کتاب هر آن چه فکر می‌کنی باور نکن می‌خوانیم

خلاقیت بی‌قیدوشرط، ناب‌ترین شکل خلاقیت است. وقتی چیزی با استفاده از عشق بی‌قیدوشرط خلق می‌شود، چاره‌ای نداریم جز اینکه بایستیم و آن را با شگفتی ستایش کنیم. خلاقیت بدون شرط همیشه نوآورانه، منحصربه‌فرد، جدید، مجذوب‌کننده، دلاورانه، متفاوت و انقلابی است. افراد بسیار اندکی در چنین فضایی فعالیت می‌کنند چون ما همیشه برای کارهای خود قید و شرط تعیین می‌کنیم.

برای مثال وقتی کاری را برای رسیدن به هدف درآمدِ بیشتر انجام می‌دهیم، باید تلاش کنیم که برای خود درآمد خلق کنیم. این یک خلاقیت مشروط است زیرا هیچ‌کس پول را فقط برای اینکه پول داشته باشد نمی‌خواهد. پول همیشه برای رسیدن به خواسته‌ای دیگر مورداستفاده قرار می‌گیرد. این به‌طور طبیعی، آن‌چه خلق می‌کنیم را دارای قید و شرط می‌کند. وقتی چیزی را برای رسیدن به چیز دیگری خلق می‌کنیم، معمولاً از فرایند خلق آن لذتی نمی‌بریم چون آن چیز ابزاری برای رسیدن به هدف دیگری است.

به همین دلیل است که همیشه خود را در حال تقلا و جان کندن و آشفتگی می‌یابیم و همیشه احساس استرس و سردرگمی داریم. حتی وقتی به هدف خود می‌رسیم، فقط برای مدتی از آن لذت می‌بریم و سپس به سراغ هدف دیگری می‌رویم که مجبوریم آن را دنبال کنیم چون به آن‌چه در جستجویش بودیم نرسیدیم.

درواقع آن‌چه به‌دنبالش هستیم، تجربه کردن یک احساس است. ما پول می‌خواهیم تا احساس آرامش و امنیت کنیم. دوست داریم در کنار خانواده خود باشیم تا احساس عشق و شادمانی کنیم. می‌خواهیم کاری که عاشقش هستیم را انجام دهیم زیرا به ما احساس کامیابی می‌دهد. این‌ها احساساتی هستند که سعی داریم تجربه کنیم اما به‌اشتباه فکر می‌کنیم که شیء یا هدفی که در پی آن هستیم، آن احساسات را به ما می‌دهند. این ایده اساساً اشتباه است زیرا احساسات ما فقط از درون‌مان تولید می‌شوند و نه از یک چیز بیرونی.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: در این کتاب چه کشف خواهید کرد و چگونه بیشترین بهره را از خواندن آن ببرید؟
بخش اول: سفری برای یافتن دلیل ریشه‌ای رنج انسان
بخش دوم: دلیل ریشه‌ای تمام رنج‌ها
راهب جوان و قایق خالی (داستان ذِن در مورد اینکه چرا فکر‌کردن دلیل رنج ماست)
بخش سوم: اصلاً چرا فکر می‌کنیم؟
بخش چهارم: افکار در برابر تفکر
بخش پنجم: اگر فقط چیزی را می‌توانیم احساس کنیم که به آن فکر کنیم، آیا برای رسیدن به احساسات مثبت نیز باید مثبت فکر کنیم؟
بخش ششم: تجربه انسان چگونه خلق می‌شود؛ سه اصل بنیادی
ذهن‌کائناتی
آگاهی کائناتی
فکر کائناتی
بخش هفتم: اگر فکر کردن دلیل اصلی رنج ماست، چطور باید آن را متوقف کنیم؟
بهشت و جهنم: یک حکایت ذن
بخش هشتم: چگونه بدون فکر کردن می‌توانیم در این دنیا رشد کنیم؟
بخش نهم: اگر تفکر نداشته باشیم، با اهداف و آرزوهای خود چه کنیم؟
من فکر می‌کنم پس رنج می‌کشم
بخش دهم: عشق بی‌قیدوشرط
خلاقیت بی‌قیدوشرط
بخش یازدهم: بعد از آنکه آرامش، شادمانی، عشق و کامیابی را در زمان حال تجربه کردید، چه باید بکنید؟
بخش دوازدهم: هیچ‌چیزی خوب یا بد نیست
بخش سیزدهم: بدون فکر کردن چه کنیم؟
حالا بدون فکر‌کردن، از کجا بدانیم که چه باید بکنیم؟
بخش چهاردهم: چگونه از درک شهودی خود پیروی کنیم؟
بخش پانزدهم: خلق فضایی برای معجزات
داستان استاد ذن و شاگرد– فنجان خود را خالی کن
بخش شانزدهم: اتفاقاتی که بعد از شروع زندگی در وضعیت عدم تفکر رخ می‌دهند (موانع بالقوه)
بخش هفدهم: حالا چه باید کرد؟
خلاصه‌ای بر عدم تفکر
رهنمودی برای توقف فکر‌کردن
چارچوبی برای توقف فکر‌کردن
موانع بالقوه
از کجا بدانید که در وضعیت عدم تفکر قرار دارید؟
رهنمودی برای خلق یک محیط مناسب برای وضعیت عدم تفکر
چارچوبی برای حذف عوامل محرک فکر‌کردن
چارچوبی برای خلق یک محیط مناسب برای وضعیت عدم تفکر
مثال‌هایی از طبقه‌بندی
چارچوبی برای پیاده کرده وضعیت عدم تفکر در محیط کار
رهنمودی برای غلبه بر عادت‌ها/رفتارهای مخرب
قدردانی
پی‌نوشت

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان کتاب هر آن چه فکر می‌کنی باور نکن: چرا فکر کردن، آغاز و پایان رنج است؟بصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024