دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

چطوری Baby Doge رایگان دریافت کنم؟ | سایت استخراج بی بی دوج | هدیه

  • ۸۱

در مقاله آموزش دریافت 100،000،000 بی بی دوج رایگان قصد دارم آموزش دریافت 100 میلیون بی بی دوج رو به شما یاد بدم بسیار ساده هست و نیازی به هزینه نیست کاملا رایگان مثل من مراحل رو انجام میدی و بصورت فوری بی بی دوج های خودت رو تبدیل به دلار یا ریال میکنی و برداشت میزنی ، اول بیاید در مورد Baby Doge یکمی توضیح بدم از قیمت تا تاریخ پیدایش و... با من در یک آکادمی همراه باشید. [caption id="attachment_2958" align="alignnone" width="1080"]بیبی دوج رایگان بیبی دوج رایگان[/caption]

Baby Doge چیست؟

بیبی دوج کوین (BabyDoge Coin) یک ارز دیجیتال از نوع میم کوین است که در ژوئن سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد. این توکن بر بستر زنجیره هوشمند بایننس و با استاندارد BEP20 فعالیت می‌کند و به عنوان اسپین‌آف (مشتق) و محصول علاقه جامعه گسترده دوج کوین (Dogecoin) شناخته می‌شود. مشخصات کلی بیبی دوج: نام: Baby Doge Coin نماد: BABYDOGE بستر: زنجیره هوشمند بایننس استاندارد: BEP20 تاریخ عرضه: ژوئن ۲۰۲۱ نوع توکن: میم کوین ویژگی‌های بیبی دوج: جامعه‌محور: بیبی دوج خود را یک کوین اجتماعی (Social Coin) می‌نامد. زیرا بر خلاف میم کوین‌های دیگر توانسته جایگاه ثابت و خوبی در بازار پیدا کند و جامعه حامیان خود را به‌مرورزمان گسترش دهد. بازده انعکاسی: دارندگان بیبی دوج پس از هر تراکنش، مقداری از این رمز ارز را به عنوان پاداش در کیف پول خود دریافت می‌کنند. توکن ضد تورمی: بیبی دوج با مکانیزم‌های مختلفی مانند سوزاندن توکن‌ها، به دنبال کاهش تورم و افزایش ارزش خود در بلندمدت است. کاربردهای خیریه: بخشی از سهم هر تراکنش بیبی دوج به امور خیریه اختصاص داده می‌شود. مزایا و معایب بیبی دوج: مزایا: جامعه قوی و فعال بازده انعکاسی مکانیزم‌های ضد تورمی کاربردهای خیریه معایب: نوسانات بالا عدم وجود کاربردهای واقعی وابستگی به هYPE و اخبار  

آیا بیبی دوج سرمایه‌گذاری مناسبی است؟

پاسخ به این سوال به عوامل مختلفی مانند اهداف سرمایه‌گذاری شما، میزان ریسک‌پذیری و دانش شما از بازار ارزهای دیجیتال بستگی دارد. بیبی دوج یک میم کوین است و به طور کلی، میم کوین‌ها به دلیل نوسانات بالا، ریسک سرمایه‌گذاری بالایی دارند. نکاتی که باید قبل از سرمایه‌گذاری در بیبی دوج در نظر داشته باشید: قبل از سرمایه‌گذاری، به‌طور کامل در مورد این ارز دیجیتال تحقیق کنید. از ریسک‌های سرمایه‌گذاری در میم کوین‌ها آگاه باشید. فقط مقدار پولی را که می‌توانید از دست بدهید، سرمایه‌گذاری کنید.  

چطوری بیبی دوج رایگان به دست بیارم؟

برخی از صرافی های ایرانی این روزها بجای استفاده از تبلیغات و هزینه های گزاف از روش زیر مجموعه گیری استفاده می کنند به عنوان صرافی ایرانی تبدیل بجای تبلیغات گسترده چندین میلیارد تومان بیبی دوج خریداری کرده است و به هر فردی که در این صرافی عضو شود حدود 100 میلیون بیبی دوج رایگان می دهد که می توانید در همان روز نقد کنید، برای دریافت بیبی دوج رایگان کافیه مراحل زیر رو طی کنید.   ابتدا روی لینک زیر کلیک کنید تا وارد قسمت ثبت نام سایت تبدیل بشید.  

ثبت نام جهت دریافت 100 میلیون بیبی دوج رایگان

 

 

هدیه ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال

 

در این قسمت باید ابتدا شماره موبایل خودتون و بعد یک کلمه عبور قوی انتخاب کنید. و اگر ایرانی هستید که ملیت ایرانی و اگر اهل کشور دیگری هستید روی اتباع خارجی کلیک کنید و در انتها روی ثبت نام بزنید.

  300 میلیون بیبی دوج رایگان   حالا یک کد تایید به شماره موبایلی که در قسمت قبل وارد کرده بودید ارسال میشود ، کد را در قسمتی که درون تصویر مشخص کردیم وارد کنید. 

حالا باید در این قسمت ثبت نام خودمون رو تکمیل کنیم به این منظور روی شروع احراز هویت کلیک کنید.

آموزش دریافت 100،000،000 بی بی دوج رایگان

در این بخش نام ، نام خانوادگی ، تاریخ تولد و کد ملی خودتون رو وارد کرده و در ادامه روی تایید و ادامه کلیک کیند.

در قسمت بعدی شما باید شماره کارت خودتون رو وارد کنید و روی دکمه ثبت کارت و ادامه کلیک کنید.

  اگر موارد درخواستی رو به درستی پیش رفته باشید با تصویر بالا روبرو میشید ، حالا روی ادامه احراز هویت کلیک کنید..

صرافی هایی که ارز رایگان میدهند

حالا تا اینجای کار اومدیم و چند قدم دیگه تا دریافت بیبی دوج کوین های رایگان فاصله داریم،  احراز هویت پایه تکمیل شده و حالا باید احراز هویت تصویری رو هم تکمیل کنیم برای این کار روی احراز هویت تصویری کلیک کنید.   از قسمت بالا سمت چپ موس خود را روی حساب کاربری ببرید حالا روی قسمت احراز نشده کلیک کنید. چگونه ارز دیجیتال رایگان بیبی دوج بگیرم؟حالا از این قسمت روی نیاز به تکمیل کلیک کنید.   صرافی که ارز رایگان میدهند مطابق تصویر باید یک فرم تعهد نامه ارسال کنید ، متن گفته شده را بنویسید و همراه با یک مدرک شناسایی عکس گرفته شده را در قسمت انتخاب عکس ارسال کنید.    

چرا صرافی تبدیل از ما تعهدنامه میگیرد؟

نه تنها صرافی تبدیل بلکه تمامی صرافی های ایرانی این تهعد نامه را دریافت می کنند، و دلیل این تعهد نامه را اینجا برای شما توضیح می دهم ، فرض کنید فردی از شما می خواهد تا مبلغی را در صرافی تبدیل به usdt یا همان تتر تبدیل کنید ، و در ازای هر بار چنج کردن و انتقال دادن ان ارز به کیف پول ان فرد به شما مبلغی را به عنوان کارمزد می دهد ، توجه کنید : این فرد کلاهبردار است ! و با استفاده از پول شویی یا کلاهبراری به روش های مختلف مثل هک یا فیشینگ این مبالغ را به حساب شما منتقل می کند و شما هم ندانسته در یک جرم همکاری میکنید ، در قسمت قوانین هر صرافی به این موضوع اشاره می شود ، از این رو صرافی ها از کاربران خود تعهد نامه دریافت می کنند تا در صورت وجود همچین مشکلی هیچ مسئولیتی متقبل صرافی ها نباشد.  

کدام صرافی تتر رایگان می دهد؟

بعد از ارسال تعهدنامه منتظر می مانیم تا تصویر ارسال توسط کارشناسان این صرافی مورد بررسی قرار بگیرد در صورت وجود ندشتن مشکلی در تصویر مراحل احراز هویت به درستی تکمیل خواهد شد.   حدودا 1 ساعت طول کشید تا تعهد نامه منو تایید کنند ، بعد از تایید بصورت مستقیم بی بی دوج ها به حساب شما واریز میشن در صرافی تبدیل    توجه: بعد از اینکه مدارکتون تایید شدن یک پیامک به شمارتون ارسال میشه.

100 میلیون بیبی دوج رایگان

 

چطوری 800،000،000 بی بی دوج کوین دریافت کنیم؟

شما در کیف پول خودتون 100 میلیون بیبی دوج کوین دارید برای اینکه بیبی دوج کوین بیشتر دریافت کنید کافیه مراجل زیر رو طی کنید.

جایزه بی بی دوج کوین رایگان

از قسمت بالا سمت چپ روی حساب کاربری کلیک کنید و حالا روی جزیره جایزه کلیک کنید .

    خب حالا در این قسمت با انجام تسک های مختلف می تونید جایزه های خودتون رو دریافت کنید به عنوان مثال شما با ثبت نام 100 میلیون بی بی دوج کوین دریافت کردید ، می تونید با اولین معامله هم 100 میلیون دیگه دریافت کنید همچنین با دعوت از دوستتون 200 میلیون دیگه دریافت کنید، و با 6 معامله در 30 روز یا 1 ماه می تونید 200 میلیون بیبی دوج دیگه هم دریافت کنید.  

امیدوارم از این پست آموزشی لذت برده باشید و تونسته باشید بیبی دوج های خودتون رو دریافت کنید ، اگه علاقه مند هستید که ارز های رایگان بیشتری دریافت کنید پست های مشابه زیر رو حتما مشاهده کنید.

 

راستی خوش حال میشم نظرت رو درمورد این طرح هدایایی بی بی دوج بهم در قسمت کامنت ها بگی....

 

منبع: https://zzkala.ir

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل چطوری Baby Doge رایگان دریافت کنم؟ | سایت استخراج بی بی دوج | هدیهبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024