دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

آموزش خرید کالا از سایت آمازون به صورت رایگان

  • ۱۰۱۰

آموزش خرید کالا از سایت آمازون به صورت رایگان

در این پکیج نحوه خرید رایگان از آمازون و تحویل درب منزل ( ایران ) آموزش داده شده است.

آموزش خرید از آمازون

خرید از آمازون در ایران دشوار است، به دلیل این که شرکت آمازون آمریکایی است و ما تحت تحریم آمریکا قرار داریم، این شرکت هیچ نماینده ای در ایران ندارد.به همین دلیل تنها دو راه برای بهره مندی از محصولات این فروشگاه بزرگ آنلاین و خرید از آن باقی می ماند.

  1. در روش اول شما می توانید به کمک سایت هایی که خدمات پرداخت ارزی و یا خرید گیفت کارت را انجام می دهند، محصولاتی که کالای فیزیکی حساب نمی شوند را تهیه نمایید.
  2. در روش دوم می توانید از طریق سایت هایی که نقش واسط را ایفا می کنند کالاهای فیزیکی را خریداری کرده در داخل ایران دریافت کنید.

به پایان این مقاله از سایت یوسی پابجی رسیدیم؛ تمام هدف ما در این مطلب این بود که به صورت ساده نحوه خرید و ثبت نام در آمازون را به شما آموزش دهیم.اگر در حین ثبت نام مشکلی گریبانگیر شما شد، پیشنهاد می شود از متصل بودن فیلترشکن خود مطمئن شوید و اگر مشکل شما رفع نشد، می توانید از قسمت دیدگاه سایت، با ما در تماس باشید.

به طور کلی چند روش برای خرید سریع و آسان از آمازون برای ایرانیان وجود دارد؟

در این مقاله به تمامی روش های موجود برای خرید از آمازون و دریافت محصول خود از طریق بهترین روش ممکن می پردازیم.

آیا نیاز به داشتن اکانت پی پال و یا گیفت کارت برای خرید محصولات آمازون وجود دارد؟

برای برخی از محصولات بله، شما برای خرید محصولات با قیمت های بالاتر نیاز به استفاده از اکانت پی پال دارید که روش دریافت آن را در این مقاله بصورت تخصصی و 0 تا 100 یاد میگیرید.

آمازون ایران را تحریم کرده ولی به کاربران ایرانی خدمات ارائه میکند؟

امکان خرید از آمازون برای خریداران ایرانی وجود دارد و روش آن بسیار آسان است ولی ممکن است کمی هزینه بر باشد ولی کالای اصل دریافت خواهید کرد.

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل آموزش خرید کالا از سایت آمازون به صورت رایگانبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024