دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

خرید قالب چند منظوره اروند، Around

  • ۷۵

دانلود رایگان قالب Around | دانلود قالب چند منظوره وردپرس Around | خرید قالب شرکتی وردپرس اروند | قالب فروشگاهی وردپرس اروند | قالب آروند

معرفی قالب Around

قالب Around یک قالب چند منظوره وردپرس و شرکتی است که برای تسهیل نیازهای مشاغل مختلف طراحی شده است. قالب اروند دمو های را برای مشاغل مختلف و استارت آپ ها و وب سایت های خلاقانه در نظر گرفته است. قالب وردپرس شرکتی اروند مجموعه تمام صفحات از پیش ساخته شده لازم برای ساخت وب سایت مدرن و کاملاً اختصاصی را برای شما فراهم می کند. این قالب شامل وبلاگ ، فروشگاه ، نمونه کارها و … برای پاسخگویی به تمام نیازهای شما است.

 این قالب سایت یک قالب وردپرس فروشگاهی نیز  می باشد و به طور یکپارچه با افزونه های استاندارد مانند ووکامرس، تقویم رویداد ها و افزونه المنتور به شما در ساختن وب سایتی که در نظر دارید با کمترین تلاش کمک می کند. در قالب Around تمامی بخش های پیشخوان و پنل کاربران سفارشی سازی شده است ، همچنین با ایجاد المان های اختصاصی برای المنتور شما خوتان نیز می توانید این عناصر را تغییر دهید.

ما در قالب وردپرس چند منظوره اروند با استفاده از المنتور تمامی برگه ها را ساخته ایم. ما افزونه ای اروند المنتور مخصوص خود را قرار داده ایم که با المنتور ادغام می شود و ابزارک و ویجیت های فراوان و متعددی را به شما ارائه می دهد.

تخفیف قالب چند منظوره اروند

دانلود قالب 

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل خرید قالب چند منظوره اروند، Aroundبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024