دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان آموزش رفتارشناسی بر اساس مدل DISC

  • ۷۱۵

اینکه چرا افراد به شیوه های متفاوت عمل می کنند، چرا اولویت ها و تمایلات افراد دارای تنوع بالایی است، اینکه چرا با برخی از افراد سخت می توان ارتباط برقرار کرد و همواره در ارتباطات خود با گروهی از افراد دچار مشکل می شویم و با برخی ارتباطات مناسب، موثر و صمیمانه ای داریم و یا اینکه ارزش ها، باورها و نگرش های انسان ها تا چه اندازه در ایجاد شخصیت و سبک رفتار آن ها موثر است، همگی سوالاتی است که هر یک به تنهایی می تواند انگیزه ما را برای یادگیری یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین ابزارهای رفتارشناسی به نام مدل DISC، افزایش دهد. امروزه نتایج تحقیقات نشان دهنده آن است که انسان ها تمایل دارند با افراد شبیه زبان ذهن خود ارتباط داشته باشند. آموزش DISC این امکان را برای شما فراهم می سازد که ضمن شناسایی سبک های رفتاری، مشکلات ارتباطی خود را شناسایی کرده و روابط خود ر

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان آموزش رفتارشناسی بر اساس مدل DISCبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024