دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان افزونه لایسنس گذاری محصولات ووکامرس مهام گارد، پلاگین Mahamguard

  • ۵۰۲

دانلود رایگان افزونه لایسنس گذاری محصولات

افزونه لایسنس گذاری ووکامرس مهام گارد | پلاگین Mahamguard

 افزونه لایسنس گذاری ووکامرس مهام گارد

افزونه لایسنس گذاری ووکامرس مهام گارد یک افزونه کاربردی وردپرس می باشد که شما با استفاده از آن می توانید بر روی محصولات برنامه نویسی خود لایسنس قرار دهید. باتوجه به اینکه این محصول دارای API اختصاصی می باشد، لذا با استفاده از آن می توانید بر روی هر زبان برنامه نویسی و با استفاده از دانش کد نویسی بروی تمامی محصولات خود لایسنس قرار دهید.

شیوه عملکرد صدور لایسنس در پلاگین Mahamguard

  1. محصول توسط مشتری از طریق مارکت شما خریداری و پس از پرداخت هزینه در کنار فایل دانلودی، کد لایسنس در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.
  2. محصول را در سایر مارکت ها همانند راست چین قرار می دهید. پس از آن بصورت دستی می توانید کد لایسنس محصول را تولید و برای مشتری از طریق پست الکترونیکی و یا تیکت ارسال نمائید.

 

افزونه لایسنس گذاری محصولات مهام گارد نسخه ووکامرس

سوالات متداول در مورد افزونه لایسنس گذاری محصولات ووکامرس مهام گارد

آیا افزونه مهام گارد، فایل های محصولات را Encrypt می نماید ؟

خیر – این افزونه صرفاً لایسنس تولید می نماید. جهت Encrypt می بایست از نرم افزارهائی مانند Source Guardian, ionCube و … استفاده نمائید. شایان ذکر است Encrypt نمودن فایل ها بخصوص فایل های مربوط و مرتبط با لایسنس از اهمیت بسیار بالائی برخوردار است. میبایست این کار را پس از لایسنس گذاری حتماً انجام دهید.

آیا امکان لایسنس گذاری بر روی ویدئو و یا تولید کارت شارژ وجود دارد ؟

خیر – این افزونه مختص برنامه نویسانی می باشد که قصد دارند بر روی محصولات خود لایسنس گذاری نمایند.

آیا بخش صدور لایسنس وابستگی به سرورهای شما دارد ؟

تنها بخش وابسته، قسمت فعال سازی افزونه می باشد. تمامی عملیات مربوط به (صدور توکن محصول، صدور لایسنس، بررسی لایسنس و …) از طریق وب سایت شما انجام خواهد شد و هیچگونه وابستگی دیگری با سرورهای ما نخواهد داشت.

تست افزونه به چه صورت انجام شده است ؟

بصورت کلی استاندارد تست افزونه و قالب، بر روی یک وردپرس فاقد افزونه های جانبی می باشد. باتوجه به این موضوع در صورت بروز هرگونه مشکل پس از نصب افزونه می بایست سایر افزونه های جانبی به غیر از افزونه WooCommerce را بصورت موقت غیرفعال نموده، سپس افزونه مهام گارد را بررسی نمائید. این افزونه در ۵ وب سایت مختلف مورد بررسی قرار گرفته است و قبل از انتشار توسط کارشناسان فنی وب سایت راست چین بررسی شده است.

افزونه با کدام نسخه از وردپرس سازگاری دارد ؟

افزونه بر روی آخرین نسخه وردپرس که در حال حاضر ۵٫۴٫۲ می باشد بررسی شده است. لازم به ذکر است در زمان بروزرسانی وردپرس، ما سازگاری افزونه مهام گارد را با نسخه جدید آن بررسی و در صورت عدم سازگاری، بروزرسانی جدیدی را حداکثر طی ۱۴ روز کاری منتشر و در اختیار شما قرار خواهیم داد.

افزونه با کدام نسخه از WooCommerce سازگاری دارد ؟

افزونه بر روی آخرین نسخه WooCommerce که در حال حاضر ۴٫۳٫۰ می باشد بررسی شده است. لازم به ذکر است در زمان بروزرسانی WooCommerce ما سازگاری افزونه مهام گارد را با نسخه جدید آن بررسی و در صورت عدم سازگاری، بروزرسانی جدیدی را حداکثر طی ۱۴ روز کاری منتشر و در اختیار شما قرار خواهیم داد.

افزونه با کدام یک از نسخه های PHP سازگاری دارد ؟

افزونه بر روی نسخه های PHP ( 7.0 به بعد ) بررسی شده است و با تمامی این نسخه ها سازگار است.

پیش نیاز نصب محصول

  1. فروشگاه ساز WooCommerce
  2. ماژول Source Guradian – باتوجه به اینکه فایل های محصول توسط Source Guardian کدگذاری شده اند. قبل از تهیه محصول از نصب بودن ماژول Source Guardian بر روی هاست اطمینان حاصل نمائید.

نکات و شرایط عمومی استفاده از پلاگین لایسنس گذاری ووکامرس Mahamguard

  1. قبل از خرید محصول، ( توضیحات و سوالات متدوال ) قرارگرفته شده در این صفحه و شرایط و قوانین گروه ایده پردازان مهام را بصورت کامل بررسی و مطالعه نمائید. مشاهده شرایط و قوانین
  2. به جهت تسریع در لایسنس گذاری بر روی محصولات، یک کلاس وردپرس ویژه افزونه و قالب و یک کلاس ویژه پروژه های PHP بهمراه یک نمونه پروژه برای پروژه های PHP تهیه شده است و هیچ یک از آنها شامل پشتیبانی نخواهند بود.

تست افزونه به چه صورت انجام می گیرد ؟

بصورت کلی استاندارد تست افزونه، بر روی یک وردپرس فاقد افزونه های جانبی می باشد. باتوجه به این موضوع در صورت بروز هرگونه مشکل پس از نصب افزونه خریداری شده می بایست سایر افزونه های جانبی به غیر از افزونه هائی هائی که محصول با آنها مرتبط می باشد که در توضیحات محصول در قسمت ( پیش نیاز نصب محصول ) به آنها اشاره شده است را بصورت موقت غیرفعال نموده، سپس افزونه خریداری شده را بررسی نمائید. شایان ذکر است تمامی محصولات در چندین وب سایت مختلف مورد بررسی قرار گرفته اند و قبل از انتشار توسط کارشناسان فنی وب سایت راست چین بررسی شده است.

محصولات افزونه با کدام نسخه از وردپرس سازگاری دارند ؟

تمامی افزونه ها بر روی آخرین نسخه وردپرس بررسی می شوند. لازم به ذکر است در زمان بروزرسانی وردپرس، ما سازگاری محصول را با نسخه جدید آن بررسی و در صورت عدم سازگاری، بروزرسانی جدیدی را حداکثر طی ۱۴ روز کاری منتشر و در اختیار شما قرار خواهیم داد.

دانلود رایگان

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان افزونه لایسنس گذاری محصولات ووکامرس مهام گارد، پلاگین Mahamguardبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024