دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان قالب شخصی رزومیتو، Resumeto نسخه 1.1.0

  • ۷۲

معرفی قالب رزومیتو

قالب رزومیتو، یک قالب شخصی کاملا ایرانی، ارایه شده توسط توسعه دهندگان ایرانی و دانلود رایگان از دهکده استارت 20 دانلود رایگان قالب رزومیتو است. پوسته رزومیتو با طراحی خاص و اختصاصی و کمک ابزارکهای المنتور این امکان را میدهد که رزومه و وبسایت شخصی خود را به طور منحصر به فرد به بازدید کنندگان ارائه دهید. این قالب وردپرس شخصی دارای طراحی اختصاصی و ایرانی است. پوسته رزومیتو ویژگی های اختصاصی مانند ابزارک‌های المنتور، تنظیمات پیشرفته، نمونه کار و فروشگاه را دارد.

 

 

ویژگی ها خاص قالب رزومیتو

 

19 ابزارک المنتوری اختصاصی برای ساخت رزومه کامل

قالب رزمیتو، 19 ابزارک با طراحی اختصاصی دارد که طراحی بسیار ویژه و خاص دارند. این ابزارکها به منظور ایجاد یک رزومه کامل با امکانات دیگر مانند فروش محصول طراحی شده اند. تمام چیزهایی که نیاز دارید در رزومیتو گنجانده شده است.

تنظیمات کامل و شخصی سازی حرفه ای

قالب رزومیتو دارای تنظیمات کاملی است که این اجازه را به شما میدهد که همه را تغییر دهید. هدر و فوتر را المنتوری بسازید، تنظیم کنید، رنگها و فونتها و المانهای صفحات مختلف و … را تنظیم و تغییر دهید. بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، بچیینید و تنظیم کنید!

نمونه کار اختصاصی

به کمک ابزارک المنتور نمونه کارها، صفحه آرشیو نمونه کار و طراحی ویژه هر نمونه کار تکی، میتوانید پروژه هایی که قبلا انجام داده اید را به نمایش بگذارید.

فروشگاه اختصاصی رزومیتو

قالب رزومیتو کاملا سازگار به ووکامرس هست، همچنین ابزارک المنتور محصولات و صفحات فروشگاه و تک محصول در یک طراحی منحصر به فرد عرضه شده است. می توانید محصولات، فایلها و … که دارید را به بهترین نحو عرضه کنید.

صفحات ووکامرس طراحی شده (ورود، عضویت، سبد، تسویه حساب و پیشخوان)

تمام صفحات داخلی ووکامرس به صورت اختصاصی با رابط و تجربه کاربری حرفه ای طراحی شده است. بهترین تجربه کار با پیشخوان و فرآیند خرید را خواهید داشت.

پیشخوان بی نظیر و خاص

قالب رزمیتو دارای پیشخوان کاملا اختصاصی شده برای مشتریان و کاربران وبسایت شما هست. طرح پیشخوان به گونه ای طراحی شده که کاربر پسندی و تجربه کاربری مناسب را به کاربران شما نمایش دهد.

صفحات اختصاصی مانند 404

تمام صفحات داخلی خاص مانند 404 به صورت اختصاصی طراحی شده است. این گونه یک وبسایت کاملا منحصر به فرد خواهید داشت.

ابزارک المنتوری نظرات مشتریان

نظرات کارفرمایان و مشتریان خود را با زیباترین جلوه بصری به بازدید کننده و کارفرمای خود نشان دهید.

ابزارک المنتوری پلن ها

پلن محصول خود را به صورت کوتاه و زیبا نشان دهید. ابزارک پلن را در کجای برگه خود میتوانید قرار دهید و به محصولات خود لینک دهید.

ابزارک المنتور گواهینامه ها

چه سرتیفیکیت هایی دارید؟ میتوانید به کمک این ابزارک المنتور تمام گواهینامه ها و مدارکی که اخذ کردید را در رزومه خود به صورت ویژوال در برگه های خود اضافه کنید.

سوابق کاری

هر رزومه نیاز به ارائه تایم لاینی از سوابق شما دارد. یک ابزارک ویژه برای این منظور برای شما طرحی که ایم. همه سوابق خود را در یک نگاه نشان دهید.

طراحی رسپانسیو اختصاصی

منو موبایل اختصاصی، طراحی صفحات و المنتهای جداگانه برای موبایل، همه در قالب رزومیتو گنجانده شده است. به کمک این طراحی میتوانید مشتریان خود را که با تلفن همراه صفحات شما را چک میکنند جذب کنید.
این قالب وردپرس رزومه برای برنامه نویسان، طراحان و توسعه دهندگان وب، مهندسان، مشاوران و مدیران بازاریابی، فریلنسرها، متخصصین سئو، عکاسان و همه افرادی است که به دنبال تبلیغات و معرفی کسب و کار خودشان هستند. این قالب شخصی و نمونه کار علاوه بر ظاهر منحصر به فرد و مدرن، کاملا کاربر پسند و سازگار با المنتور است، پس بدون هیچ دانش کد نویسی میتوانید وب سایت خود را طراحی کنید.

بررسی امکانات و ویژگی های قالب رزومیتو

امکانات قالب شخصی رزومیتو

این قالب شخصی دارای پس زمینه‌های متحرک، پنل تنظیماتی بسیار جامع، سرعت لود بالا و … است. سایر قابلیت‌های قالب رزومیتو را در ادامه معرفی می‌کنیم:

  • فروشگاه اختصاصی ووکامرس

این محصول ایرانی دارای صفحات اختصاصی فروشگاهی محصول و ابزارک‌های المنتوری سفارشی است.

  • نمونه کارهای سفارشی

در این پوسته قابلیت ایجاد و نمایش نمونه کار سفارشی وجود دارد، همچنین ابزارک های المنتوری نمونه کار اختصاصی نیز دارند.

  • 19 ابزارک اختصاصی المنتور

قالب رزومیتو بصورت کامل با افزونه المنتور سازگار است، همچنین شامل 19 ابزارک اختصاصی است و تمام صفحات قابل ویرایش بصورت زنده و گرافیکی هستند.

  • قابلیت چند زبانه، سازگار با WPML

پوسته رزومیتو گزینه مناسبی برای سایت های چند زبانه است چون کاملا با WPML سازگار است.

  • گزینه های پیشرفته برای شخصی سازی

امکانات و تنظیمات قالب به گونه‌ای است که قسمت های مختلف وب سایت مانند هدر و فوتر ، رنگ ، فونت و … به راحتی قابل تغییر هستند همچنین عناصر المنتور دارای قابلیت تنظیم توسط کاربران است.

  • سرعت لود بالا

با توجه به بهینه سازی های انجام شده در این قالب سرعت لود وب سایت های طراحی شده با این قالب بالا است.

امکانات اضافی (شامل هزینه)

  •  نصب توسط طراح

پیش نیازها

  • نسخه PHP مورد نیاز: 7.4
  • نسخه وردپرس مورد نیاز: 6.2

تست شده با

  • تست شده با PHP نسخه: 8.1

لیست تغییرات

نسخه 1.1.0 - 25 دی 1402
  • فیکس : فعال شدن نوار موبایل فقط در صورت فعال بودن پانویس اختصاصی
نسخه 1.0.1 - 25 مرداد 1402
  • اصلاح لایسنس
  • بهبود طرح تک محصول، سبد خرید
  • بهبود استایلهای ابزارکهای رزومیتو

دانلود رایگان قالب شخصی رزومیتو

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان قالب شخصی رزومیتو، Resumeto نسخه 1.1.0بصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024