دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود کتاب نور پنهان

  • ۳۴۰

معرفی کتاب نور پنهان

«نور پنهان» یکی دیگر از آثار جنایی مایکل کانلی، نویسنده آمریکایی رمان‌های پلیسی-جنایی است. او خالق شخصیت «هری بوش» یکی از همدلی‌برانگیزترین شخصیت‌های ادبیات پلیسی به شمار می‌آید که بسیاری از کارشناسان او را هم‌ردیف «سام اسپید» و «فیلیپ مارلو» می‌دانند.

در رمان «نور پنهان»، هری بوش که حالا بازنشسته شده است برای پرس و جو درباره قتل یک دستیار تهیه‌ فیلم به اسم آنجلا بنتون که چهارسال پیش اتفاق افتاده به دیدار یک ستاره هالیوودی به نام تیلور می‌رود؛ برای گشودن دوباره پرونده‌ای که از چهارسال پیش تاکنون مسکوت مانده است.

بوش از تیلور که ظاهرا رابطه نزدیک با مقتول داشته است می‌خواهد در از سرگیری رسیدگی‌ها به او کمک کند، تیلور ابتدا سرباز می‌زند اما خیلی زود منصرف و حاضر به همکاری می‌شود. در جریان این پرونده بوش ناچار می‌شود با همسر سابقش النور که حالا یک پوکر باز مشهور در لاس وگاس است تماس بگیرد و این تماس ما را به ماجرایی فاش نشده از زندگی خود بوش نیز می‌برد:

«آنجلا بنتون در بیست‌وچهارمین سالگرد تولدش مرد. جسد قوزکرده‌اش روی کاشی‌های اسپانیایی راهرو آپارتمانش واقع در فانتین نزدیک خیابان لابریا پیدا شد. کلید خانه داخل صندوق پستی‌اش بود. داخل صندوق پستی، دو کارت تبریک بود که به‌صورت جداگانه به‌دست پدر و مادرش از کلمبوس برایش پست شده بود. بعداً فهمیدیم که آن‌ها طلاق نگرفته‌اند، بلکه فقط خواسته‌اند هر کدام جداگانه تولد تنها دخترشان را تبریک بگویند.

بنتون خفه شده بود. بلوزش را در قسمت جلو پاره کرده بودند، ولی این کار احتمالاً بعد از مرگش انجام شده بود. مقدار کمی منی نیز روی جسد یافت شد که بعداً کارشناسان پزشکی قانونی آن را برای تعیین نوع دی‌ان‌ای نمونه‌برداری کردند. کیفش گم شده بود و هرگز پیدا نشد.»

با خواندن این کتاب لذت و هیجانی وصف ناشدنی را تجربه خواهید کرد. همان لذتی که از خواندن آثار جنایی‌نویسان بزرگی مانند ریموند چندلر و دشیل همت می‌برید

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود کتاب نور پنهانبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024