دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود Microsoft Edge 45.07.2.5057 مرورگر مایکروسافت اج اندرو

  • ۲۶۹
دانلود Microsoft Edge 45.07.2.5057 مرورگر مایکروسافت اج اندروید

Microsoft Edge v45.07.2.5057 – دانلود نرم افزار مرورگر اج مایکروسافت برای اندروید
عملکرد کلاس جهانی، حفظ حریم خصوصی بیشتر، بهره وری بیشتر، ارزش بیشتر

Microsoft Edge مرورگر اج مایکروسافت (اینترنت اکسپلورر) است که اکنون برای اندروید عرضه شده است و امکان مرور مداوم در تمام دستگاه های شما را فراهم می کند. در مرورگر اج مایکروسافت، محتوا و داده ها به صورت یکپارچه در پس زمینه همگام سازی می شوند، بنابراین کاربران می توانند در تمام دستگاه های خود مرور کنند، بدون از قلم افتادن هیچ چیز. ویژگی های شناخته شده Microsoft Edge مانند Hub به کاربران اجازه می دهد تا وب را به گونه ای تنظیم کنند که شلوغی و درهم و برهمی را حذف کنند، و پیدا کردن، مشاهده و مدیریت مطالب خود را آسان تر کنند.

Microsoft Edge برای کاربران ویندوز 10 طراحی شده است تا بتوانند آنطور که نیاز دارند وب را مرور کنند، هر کجا که هستند، بدون اختلال در روند کار خود. شما می توانند به هر جایی بروید و ادامه مرور وب خود در موبایل را از همان جایی که رها کردید، در کامپیوتر ادامه دهید (نیاز به آپدیت Fall Creator’s Update ویندوز 10). لیست علاقه مندی ها و لیست مطالعه شما در تمام دستگاه هایتان همگام سازی می شود، بنابراین بدون توجه به دستگاه، مرورگر شما همیشه برای شما شخصی سازی شده است.

Hub View: با علاقه مندی ها، لیست مطالعه، تاریخچه و بوکمارک های خود در یک مکان، پیدا کردن و مدیریت محتوای شما ساده خواهد شد.

با قابلیت نمای مطالعه (Reading View) می توانید برای آسان تر کردن تمرکز روی خواندن، محتوای روی صفحه وب را دوباره سازماندهی کنید.

QR Code Reader: کدهای QR را با لمس یک دکمه ساده بخوانید.

جستجوی صوتی: اکنون می توانید از صدای خود برای جستجوی وب استفاده کنید. یک سوال بپرسید یا سریعا به استفاده از وب به شیوه های طبیعی و آشنا بپردازید.

InPrivate: هنگامی که شما با حالت InPrivate مرور می کنید، اطلاعات مرور شما (مانند سابقه شما، فایل های اینترنتی موقت و کوکی ها) پس از اتمام کار بر روی کامپیوتر شما ذخیره نمی شود.


تغییرات نسخه 

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود Microsoft Edge 45.07.2.5057 مرورگر مایکروسافت اج اندروبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024