دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود The Sun Origin 1.9.4 بازی خاستگاه خورشید اندروید + مود

  • ۲۸۱
دانلود The Sun Origin 1.9.4 بازی خاستگاه خورشید اندروید + مود

The Sun Origin v1.9.4 + Mod – دانلود بازی خورشید: خاستگاه اندروید
نسخه معمولی پولی و خریداری شده 0.99 دلاری بازی + نسخه مود و هک شده (پول بی نهایت) + دیتا

The Sun: Origin (به فارسی: خورشید: مبداء) یک بازی اکشن جدید و فوق العاده است که در سال 2050 روی می دهد. خورشید یک موج از انرژی فاجعه بار را به فضا پرتاب کرد، موجی از قدرت که تمدن ما را برای قرن ها به هرج و مرج می اندازد. اگر چه سالیان متمادی توسط جامعه علمی پیش بینی شده بود، اما هشدارهای آنها توسط رهبران جهان نادیده گرفته شد. هنگامی که موج انرژی به زمین برخورد کرد، یک توفان از ذرات رادیواکتیو جو را در مه و سرطان فرو برده است. مه یکسره همه را از بین برده است… جوان، پیر، غنی و فقیر همه با هم برابر شدند. تنها کسانی که به این هشدارها توجه کرده بودند و پناهگاه های متروکه را گرفتند، نجات یافتند.

هنگامی که تدارکات آنها در نهایت به آخر رسید و آنها مجبور شدند از پناهگاه هایشان بیرون بیایند، آنها دنیایی جدید از ویرانی و هرج و مرج را دیدند. دنیایی که قوانین تمدن با قانون اسلحه جایگزین شده است. چند منطقه ای که هنوز هم آب تمیز و زمین های قابل کشت داشتند، توسط جنگ سالاران بی رحمانه و ارتش های آنها گرفته شد. در این جهان بود که یک جنگجو شناخته شده به نام Raven ظهور کرد. جنگجویی که می تواند مردم خود را با بازگرداندن زمین بایر نجات دهد. جنگجویی که یک روز به یک افسانه تبدیل خواهد شد.

ویژگی های بازی The Sun: Origin اندروید:
– کاوش یک بیابان بی رحم در یک نمای همه جانبه و اول شخص
– مدیریت منابع کمیاب مانند مهمات، مواد غذایی و تدارکات پزشکی
– نترسیدن از خطرات زمین های بایر و مواجه شدن با انسان ها، سگ های شکاری هار، غول ها و مهاجمان
– و …

راهنمای نصب بازی The Sun: Origin:
1- فایل نصب (apk) بازی را دانلود و نصب کنید.
2- پس از دانلود و استخراج فایل دیتا از حالت فشرده، پوشه com.agaming.thesun.origin موجود در آن را در مسیر Android/obb حافظه دستگاه اندروید خود قرار دهید.

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود The Sun Origin 1.9.4 بازی خاستگاه خورشید اندروید + مودبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024