دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

سفارش انلاین اندروید باکس فیلیمو مدل FB-101

  • ۴۷۴

خرید اندروید باکس فیلیمو 

فیلیمو باکس FB-101 با جدیدترین فناوری 4K HDR برای پخش تصاویر با کیفیت و با وضوح بالا با کیفیت 4K برای پخش تا 60 فریم در ثانیه ارائه شده است.
. در طراحی فیلیمو باکس FB-101 از پردازنده ی چهار هسته ای و 64 بیتی AML S905X2 Quad-Core ARM Cortex-A53 2.0GHz به همراه پردازنده گرافیکی ARM Dvalin MP2، 2GB حافظه RAM از نوع DDR4 و 16GB حافظه داخلی EMMC جهت بهره بردن از عملکردی سریع و با ثبات استفاده شده است.
اندروید باکس فیلیمو مدل FB-101 main 1 5
فیلیمو باکس FB-101 از درگاه ها و اتصالات USB، کارت حافظه Micro-SD، بلوتوث نسخه 4.2، Dual-band 2.4GHz/5GHz WIFIبا سرعت انتقال بسیار سریع و فوق العاده و همچنین رابط HDMI 2.1 از پخش ویدئو با وضوح بالا و پخش صدای با کیفیت بالا پشتیبانی می نماید. سیستم عامل این محصولAndroid TV 8.1 می باشد که از رابط کاربری بسیار ساده ای برخوردار است و امکان استفاده از Google Assistance و همچنین Google Play Store را برای کاربران فراهم می نماید.
پس از اتصال دستگاه به تلویزیون به سادگی می توانید از هزاران فیلم و سریال ارائه شده توسط فیلیمو که اپلیکیشن آن بصورت پیش فرض بر روی دستگاه نصب شده است لذت ببرید. به همراه فیلیمو باکس، یک سال اشتراک رایگان فیلیمو دریافت خواهید نمود.

سفارش آنلاین

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل سفارش انلاین اندروید باکس فیلیمو مدل FB-101بصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024