دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

سفارش دزدگیر اماکن چیرکار مدل Z-2

  • ۳۶۵

خرید آنلاین دزدگیر اماکن حرفه ای 

برای افرادی که هیچ آشنایی با سیستم های دزدگیر اماکن ندارند خرید یک دزدگیر با همه لوازم آن به دلیل عدم آگاهی از ملزومات یک مجموعه دزدگیر اماکن، کاری پیچیده و دشوار است.

خرید دزدگیر برای منازل کوچک

اما شرکت های توزیع کننده سیستم های حفاظتی برای سهولت این امور دزدگیر های اماکن را بصورت مجموعه ای کامل به مخاطبان خود ارائه داده اند؛ که این مجموعه ها بر اساس تجهیزات استفاده شده متفاوت هستند و همگی مطابق با نیاز مصرف کننده بصورت کامل جمع آوری شده اند.

سیستم دزدگیر اماکن مدل Z-2 یکی از کاملترین مجموعه های دزدگیر اماکن می باشد که نصب آن نیز بسیار ساده می باشد. این سیستم دزدگیر اماکن دارای تلفن کننده خط ثابت، 99 زون، 5حافظه تلفن کننده، 1حافظه اضطراری، کنترل دستگاه از طریق خط تلفن از راه دور، نمایشکر LED با قابلیت نمایش: دزدگیرفعال، غیرفعال، آلارم، تنظیمات حالت فعال در خانه، قابلیت اعمال تأخیر 0 تا 99 ثانیه، تنظیم زمان آلارم آژیر از 0 تا 30 دقیقه، قابلیت تنظیم تعداد زنگ خوردن دستگاه برای کنترل از راه دور با تنظیمات، حالت آلارم هوشمند(در خانه) و ... می باشد

سفارش آنلاین از دیجی کالا

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل سفارش دزدگیر اماکن چیرکار مدل Z-2بصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024