دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

ویرایشگر فیلم و سازنده فیلم | InShot

  • ۷۱۱

برنامه اندورید سازنده فیلم 

بهترین ویرایشگر ویدیوی HD رایگان و سازنده فیلم با تمام ویژگی ها ، برش و برش فیلم / فیلم ، پس زمینه تاری و بدون محصول ، اضافه کردن موسیقی و جلوه های ویدیویی!

برنامه ویرایشگر ویدیو برای اندورید

Preview 1

InShot - برجسته در Google Play ، سازنده فیلم برتر و ویرایشگر ویدیوی HD Pro با موسیقی ، به شما کمک می کند

ویدیو را با سهولت ایجاد کنید ، ویرایش ویدیو را برای YouTube ، Instagram ، Tik Tok ، IGTV ، Facebook ، Messenger ، Whatsapp ، Twitter و غیره انجام دهید.

& Video Cutter & Video Splitter * فیلم را برش داده و برش دهید. نرم افزار برش فیلم و برش و برنامه محصول ویدیویی. * فیلم ها را به دو قسمت تقسیم کنید ، فیلم های چند تقسیم شده در چندین کلیپ. * فیلم برش داده و آن را با کیفیت HD صادر کنید.

سازنده فیلم رایگان و ویرایشگر فیلم عمودی با کاربرد آسان برای YouTube. ادغام ویدئو و وصال تصویری چندین کلیپ را در یک ادغام کنید. این سازنده ویدیو رایگان برای یوتیوب ، اینستاگرام ، Musical.ly ، تیک توک و غیره به تقسیم ، اصلاح و برش فیلم ، ترکیب و فشرده سازی ویدیو بدون از دست دادن کیفیت کمک می کند.

هیچ برنامه برداشتی برای اینستاگرام و واتساپ وجود ندارد. نسبت ویدیو و پیش زمینه فیلم * فیلم خود را در هر نسبت ابعادی متناسب کنید. ویرایشگر ویدیوی اینستاگرام با کاربرد آسان و ویرایشگر Tik Tok. * فیلم مربع ، بدون سازنده فیلمبرداری و برنامه ویرایشگر فیلم طرفدار. * مرزهای مختلف و بدون محصول را اضافه کنید. ویرایشگر رنگ پس زمینه و ویرایش تاری فیلترهای تصویری و جلوه های تصویری * فیلترهای ویدیویی به سبک فیلم و افکت های کامل مانند جلوه جلوه ای را اضافه کنید ، حرکت را متوقف کنید. * تنظیم روشنایی فیلم ، کنتراست ، اشباع ، و غیره. فیلترهای تصویری سفارشی شده و جلوه های ویدیویی.

افزودن موسیقی به ویدیو * اضافه کردن موسیقی برجسته InShot ، موسیقی Vlog یا استفاده از موسیقی خود را.

* تنظیم حجم صدا و گزینه محو موسیقی / محو شدن. کنترل سرعت فیلمبرداری * سرعت فیلم را با فیلترهای تصویری و جلوه های ویدیویی تنظیم کنید. سریع / آهسته حرکت سازنده فیلم کامل صفحه نمایش و فیلم برش دهنده رایگان فیلم و برنامه ساز فیلم. * سرعت فیلم ها یا حرکت آهسته را اضافه کنید. مبدل ویدیو و ایجاد نمایش پرده ای عکس * به راحتی فیلم را به فرمت MP4 تبدیل کنید. برنامه برش فیلم رایگان. سازنده نمایش پرده ای عکس ، برای ایجاد نمایش پرده ای با موسیقی ، عکس ها را ادغام کنید. *

عکس ها را با فیلم ها مخلوط کنید ، پوشش تصویری دلخواه را برای فیلم اضافه کنید. * ویژگی های بیشتر ویرایش ویدیو ، به زودی. محصول ویدیویی * فیلم برش در هر نسبت. سازنده فیلم قدرتمند و ویرایشگر ویدیوی حرفه ای برای YouTube ، Instagram ، Musical.ly ، Tik Tok و غیره بهترین برنامه محصول ویدیویی و ویرایش ویدیو. * برش فیلم برای حذف علامت یا هر قسمت ناخواسته. * بزرگنمایی / خروجی ویدیو. متن و برچسب * اضافه کردن متن در فیلم ، فونت های بسیاری برای ویرایش متن. * اضافه کردن برچسب متحرک و ایموجی. به روز رسانی هفتگی * اضافه کردن الگوهای رفتاری و تصاویر سفارشی. تلنگر و چرخش ویدیو * فیلم را 90 درجه بچرخانید. * تلنگر فیلم را به پایین یا چپ به راست بکشید. * چرخش سریع ابزارهای ویدئویی برای ویرایش فیلم. به اشتراک گذاری آسان * وضوح صادرات فیلم سفارشی ، ویرایشگر ویدیوی HD حرفه ای (1080P یا 4K) ، سازنده فیلم حرفه ای * به اشتراک گذاشتن در همه برنامه های اجتماعی YouTube ، Instagram ، IGTV ، Facebook ، Whatsapp ، Tik Tok و غیره. ویرایشگر کلاژ و عکس * بسیاری از طرح بندی های شیک * فیلترهای منحصر به فرد و پس زمینه های رنگارنگ ، پس زمینه تاری.

* نسبت های مختلف پشتیبانی می شود. قاب زیبا. مام های سرگرم کننده InShot یک سازنده ویدیو و برش فیلمبرداری تمام صفحه قدرتمند است ، بهترین ویرایشگر فیلم با تمام ویژگی ها ، سازنده نمایش پرده ای عکس رایگان.

برای برش ، پیرایش و تقسیم یک فیلم بلند در کلیپ های ویدیویی کوتاه فوق العاده است.

ابزار تاری همچنین به تاری در پس زمینه فیلم ها و عکس های شما کمک می کند. با InShot می توانید به راحتی موسیقی را به ویدیو اضافه کنید ، متن را در ویدیو اضافه کنید ، فیلم را بچرخانید و بچرخانید ، فیلم را ادغام کنید.

ویژگی حرکت سریع / آهسته بسیار سرگرم کننده است. InShot یک ویرایشگر ویدیوی تمام صفحه HD کامل و برش فیلم است. شما می توانید ویدیو را به راحتی برش داده و بدون از دست دادن کیفیت صادر کنید و فیلم های خود را با یک کلیک در اینستاگرام ، IGTV ، فیس بوک ، واتساپ ، یوتیوب ، توییتر و مسنجر به اشتراک بگذارید ، یا فیلم را با موسیقی و عکس برای Tik Tok ویرایش کنید.

آیا سوالی برای InShot (ویرایشگر ویدیوی رایگان با سازنده موسیقی و فیلم ، سازنده نمایش پرده ای عکس) دارید؟ لطفا با ما در inshot.android@inshot.com تماس بگیرید

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل ویرایشگر فیلم و سازنده فیلم | InShotبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024