دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

کلاه برداری سایتcoin-farm یا همان golden-farm سابق

  • ۵۸۰۹

کلاه برداری سایتcoin-farm یا همان  golden-farm سابق!!!

سلام دوستان وقت بخیر ، چند روزی هست که در شبکه های اجتمایی سایتی با عنوان مزرعه پول داره دست به دست میشه که افراد مختلف رو تشویق می کنند در این سایت سرمایه گذاری کنند. یکی سری افراد جاهل نمی دونند که این سایت ها توسط افرادی در خارج از کشور کنترل میشه و کلاه برداری هست، در ادامه مطلب بیشتر با روش کلاه برداری این سایتها آشنا خواهیم شد...

سایت سرمایه گذاری گلدن فارم یا کوین فارم

کلاه برداری سایت اینترنتی گلدن فارم

سایتی با دامنه golden-farm.biz چند سال قبل شروع به کار کرد ، اوایل پرداختی های خیلی خوبی داشت ولی بعد ها افرادی که سرمایه گذاری های بالایی انجام میدادند یا بلوک می شدند یا وجه این افراد رو پرداخت نمی کردند. 

کم کم اسکم بودن این سایت به گوش همه رسید و دیگه هیچ کس به این سایت اعتماد نمی کرد و افراد کمی وارد این سایت می شدند

سایت کلاه برداری کوین فارم

تا این که چند ماه قبل همین سایت با یک دامنه دیگه به ادرس coin-farm.net شروع به فعالیت کرد 

این سایت ها هدفشون ایرانی های بیچاره هست ، چون در ایران دلار با ارزش هست و این افراد قصد دارند با این روش جیب مردم ایران رو خالی کنند 

متاسفانه به دلیل نبود دانش کافی یکسری از سایت های ایرانی اینگونه سایت ها را تبلیغ نیز می کنند!!!

سایت کلاه برداری golden-farm.biz

یکی از هزاران قربانی این  سایت که در یک سایت دیگر نظر خود را قرار داده است

ما پیشنهاد می کنیم در این سایت نه فعالیت کنید و نه زیرمجموعه گیری انجام دهید چرا که هم وقت و هم سرمایه خود را تلف می کنید.

مطالب مرتبط:

سایت های کلاه بردار اسکم دیگر را نیز بشناسید

سایت های کلیکی معتبر ایرانی 

 

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل کلاه برداری سایتcoin-farm یا همان golden-farm سابقبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

  • سلام خدا  خیرتون بده من حدودا 24 میلیون میخواستم سرمایه گذاری کنم واقعا ممنونم که راهنمایی کردید

    پاسخ:
    سلام ، خداروشکر که اشتباه بقیه رو تکرار نکردید 

    شما می تونید در جاهای دیگه سرمایه گذاری کنید 
    خونه بخرید ماشین بخرید طلا بخرید
  • توی اپارات و یوتوب هم وطن های سادمون یه جوری تبلیغ این سایتارو میکنن که ادم فکر میکنه فقط خودش زرنگه.

    من از اونجایی شک کردم که همه این سایتا حد اقل پرداخت دارن که باید برای رسیدن بهشون به صورت رایگان 3.4 ماه در بهترین حالت وقت بزاریم.

    به هر حال منم میخواستم 2 ملیون بزارم چون در اپارات دیدم هم وطنمون میگت پرداختی سریع داره و خودش نشون میداد بهش پرداخت شده . دیگه نمیدونم کی درست میگه . من که فعلا دست نگه داشتم

    پاسخ:
    دوست عزیز کلا برای کسب درآمد از سایت های کلیکی یا سایت های سرمایه گذاری در اینترنت بستر مناسبی فراهم نشده و افرادی که با ساخت سایت شروع به دعوت به سرمایه گذاری میکنند بعد یک مدت سایت رو میبندند و هیچ اثری ازشون نمیمونه

    شما بهترین کاری که میتونی بکنی در بورس سرمایه گذاری کنی بهترین جا برای سرمایه گذاری هست موفق باشید.
  • سلام

     

    این سایت دقیقا همه چی رو توی قوانینش ذکر کرده.

     

    لطفا قانون 4.2.1.5 رو بخونید.

     

    کاربر برای برداشت هر 1 دلار باید 1 واحد طلا داشته باشه، و بدست آوردن طلا فقط با شارژ حساب توسط کاربر یا زیرمجموعه هاش انجام میشه. کاربر به ازای هر پرداخت 40% اون رو طلا دریافت میکنه. مثلا اگر 100 دلار حساب رو شارژ کنه و هیچ زیرمجموعه ای نداشته باشه، 40 واحد طلا دریافت میکنه و فقط میتونه 40 دلار نقد کنه. روش دیگه بدست آوردن طلا این هست که زیرمجموعه های کاربر حسابشون رو شارژ کنند. به ازای هر شارژ زیرمجموعه های سطح 1 معادل 20% و سطح 2 هم 5% طلا به کاربر داده میشه.

     

    مشکل خود سایت نیست و هیچ کلاهبرداری صورت نمیگیره. مشکل ما هستیم که قوانین رو نمیخونیم و اون دوستانی هستن که توی آموزش هاشون برای جذب زیرمجموعه این مورد رو اصلا ذکر نمی کنند.

     

    پاسخ:
    خب یجور کلاه برداری هست دیگه 

    کاربر بخاطر کسب درآمد میاد سایت، ولی بیشتر سایت از کاربر کسب درآمد میکنه
  • به عنوان یه بد بخت ازتون سوال میکنم
    بنظرتون حسرت 3 میلیون که گذاشتم بخورم یا بگم کاریه که شده من خر نزدیک 40 دلار از این سایت گرفتم بعد دوباره رفتم کلش رو گذاشتم الآنم دیگه نمیتونم برداشت کنم کل پولم 7 دلاره به همه همدردام تسلیت عرض میکنم دیگه ایشالا از این کثافتا به پستمون نخوره خدایی تو این گرونی اینا هم دارن میچاپن خدایا خودت کمکمون کن
  • سایت اسکم هست پول نذارید به هیچ وجه من ۶ ماه وقت گذاشتم حیف زودتر متوجه نشدم شما اشتباه نکنید لطفا
  • سلام .....نمیگم دوستان و ادمین از خودشون حرف در میارن شاید واقعا سرمایه گذاری زیاد باعث کلاهبرداری میشه تو ای سایت ولی بنده بنج دلار سرمایه گذاری کردم و چندین ماهه دارم بازی میکنم هیچ برداشتی انجام ندادم و با گزینه مبادله نقره تمام موجودی برداشت رو تبدیل به موجودی خرید کردم الان یکماهه شروع کردم به برداشت زدن و روزانه صد روبل برداشت میکنم البته در کنار برداشت دارم برنده میخرم و به تعدادشون اضافه میکنم بول برداشتی رو میزنم به کیف بول بایر م و با ربات بازار دیجیتال میزنم به حساب کارت بانکیم تا الان در طول این یکماه یک میلیون زدم به کارت بانکیم
  • سلام والا من نمیدونم چرا این سایت گفته گلدن ف ا رم کلاهبرداریه شاید دلایل خودشون رو دارن بنده پونصد هزار تومان ایران به صورت واریز دلار سرمایه گذاری کردم و از خود بازی مرغ خریدم الان شیش ماه گذشته و همچنان با درآمد از خود بازی باز هم مرغ میخرم الان دقیقا هشت روزه شروع به برداشت کردم روزانه سی هزار تومن بصورت روبل برداشت میکنم و به کیف پولم واریز میکنم بلافاصله کمتر از سه ثانیه هم واریز میشه از کیف پولم هم توسط رباط صرافی آنلاین که احراز هویت کردم خیلی راحت به کارت بانکی ( اقتصاد نوین ) واریز میکنم هشت روز دیگه ادامه بدم سرمایه خودم رو برداشت کردم و از اون به بعد تماما سود میشه برام
  • محمد گوزل زاده ارجق
    سلام وقتتون بخیر لطفا به این حرف ها گوش نکنید که تو این سایت سرمایه بزارید من خودم قبلا تو همین سایت پرنده ها ۵۰ دلار سرمایه گذاشتم همه پولم به فنا رفت اونا که میگن فعالیت داره واسه خاطر خودشون میگن من تو اغلب سایت هادارم کار میکنم و سایت های اتوماتیک زیادی دارم و خودم هم تو بیشتر سایت ها سرمایه دارم که سود خوبی دارن اگه میخاین سرمایه بزارین لطفا اول تو پیامرسان تلگرام به آیدی زیر پیام بدید تا من بیشتر راهنماییتون کنم تو زمینه سرمایه گذاری.مرسی ممنون.❤💙
  • محمد گوزل زاده ارجق
    آیدیه تلگرام:
    mohammdgozalzade78.@82
  • سلام .سایت گلدن فارم بادامنه بیز وسایت کوین بادامنه نت یکی هستند.کافی است به تعدادکاربرانش نگاه کنید. بااین تفاوت که گلدن فارم بادامنه بیز بافیلترشکن میادبالا.اماکوین فارم بادامنه نت بدون فیلتر شکن .به مهدی تیموری اطلاع بده که تمام پولت محفوظه. فقط کافی است که بافیلتر شکن به سایت گلدن فارم بادامنه بیز برود.
  • سلام .سایت گلدن فارم بادامنه بیز وسایت کوین بادامنه نت یکی هستند.کافی است به تعدادکاربرانش نگاه کنید. بااین تفاوت که گلدن فارم بادامنه بیز بافیلترشکن میادبالا.اماکوین فارم بادامنه نت بدون فیلتر شکن .به مهدی تیموری اطلاع بده که تمام پولت محفوظه. فقط کافی است که بافیلتر شکن به سایت گلدن فارم بادامنه بیز برود.
    من خودم توش پولش ربخته ام وتاالان هم ازش برداشت دارم. جهت اطااع عموم
  • سلام . کی گفته سایت گلدن فارم بادامنه بیز اسکم است . سایت گلدن فارم وسایت کوین فارم هردو یکی هستند . فقط کافی است به تعدادکاربرانش نگاه کنید. تعدادیکسان است . سایت گلدن فارم بافیلتر شکن بالامیاد. وضمناپرداختی هم دارد .من توش دارم فعالیت میکنم . کسانی که پول گذاشته اند بروند باایمیل ورمز ثبت نامی که دارند ادامه فعالیت دهند.موفق باشید. باز تکرارمیگنم بافیلترشکن برویدتوی سایت گلدن فارم .پرندگانتون کلی تخم گداشته اند تاحالا موفق باشید.
  • سلام . خبرخوش برای همه.
    سایت گلدن فارم با فیلتر شکن باز میشه . اصلا کلاهبردار نیست . اصلا اسکم نیست .برویدتوش فعالیت کنید.ادامه فعالیت کنید. پرداختی داشته وخواهد داشت . بهترین سایتی است که تعداد کاربرانش به دومیلیون وپانصدهزاررسیدا است .
  • سلام دوستان واقعیتش اینکه کلاهبرداری نیست و پرداختی داره اما اگر نتونی زیر مجموعه فعال بیاری بدرد نمیخوره و بلعکس اگر بتونی بیاری واقعیه و اسکم ‌‌‌هم نخواد شد چون پول مفت به کسی نمیده‌‌ که بخواد ا سی کم بشه با این روش راحت می‌تونه ادامه بده.
  • اگر کلاهبرداری نیست پس چرا حدود 2 ماهه که در درگاه ورودی گلدن فارم بیز نوشته سایت در حال به روز رسانی است ؟
  • مشکل این دوستانی که پولشون میره رو هوا اینه که دنبال 1 شبه پولدار شدنن، من خودم چند ساله کوین فارمو دارم بدون vpn میرم داخل تا الانم هیچ پولی واریز نکردم، بعد چند سال الان به درآمد رسیده، کل سرمایه گذاری که میخوام انجام بدم همون 1 دلاریه که میخواد، جای اینکه به فکر 1 شبه پولدار شدن باشیدو بیاید اینجا فاز منفی بدین یکم صبر داشته باشین
  • سایت به صورت ماهرانه ای اقدام به کلاهبرداری میکند و در واقع کاربران را برای برداشت پولشان مجبور میکند برای این سایت زیرمجموعه جمع کنند.
    اگر شما بخواهید از سایت برداشت کنید باید حداقل ۱ دلار واریز کنید اما حق برداشت ۴۰ سنت یا ۴۰ درصد واریزی رو دارید.بقیه پول شما دیگر قابل برداشت نیست.برای برداشت بقیه پول باید زیر مجموعه داشته باشید که این سایت پول آنخا را هم بالا بکشد.به این صورت که به ازای واریزی زیر مجموعه شما ۲۰ درصد واریزی او را به شما کرستال برای اجازه برداشت میدهد.
    در کل اگر شما ۵۰ دلار واریز کنید بعد از ۶ ماه وقت گذاشتن در سایت تازه میتوانید ۲۰ دلارش را بردارید و برای برداشت بقیه پول باید زیر مجموعه یا ارجاعاتی داشته باشید که ۳۰۰ دلار به سایت واریز کنند تا شما اجازه برداشت بقیه پولتان را داشته باشید.یعنی شما برای برداشت پول خودتان مجبور میشوید سر کسان دیگری کلاه بذارید و این سایت را تبلیغ کنید.
    دلیل اینکه خیلیها این سایت را تبلیغ میکنند همین است.
  • سلام

    دوست عزیز اون یک دلاری که باید حتما سرمایه گذاری کنیم به چ صورتیه؟

    آدرس بیتکوین میره

    بیتکوین هم که امکان انتقال به اندازه ۱ دلار نداره و از طرفی هزینه جابجایی بیتکوین خودش خیلی زیاده...چرا سایت کوین فارم آدرس کیف پول دلاری و تتری نداده که دقیقا بتونیم ۱ دلار سرمایه گذاری کنیم؟!!چرا فقط آدرس بیتوین گذاشته تو قسمت سرمایه گذاریش...

    لطفا بمن پاسخ بدید واقعا گیج شدم.

     

    لطفا بهم ایمیل بدید اگر راهشو بلدید
    پاسخ:
    با سلام این سایت اسکم شده یعنی کلاه برداری هست

    اگر میخواید ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید می توانید به سایت آموزش دریافت بی بی دوج کوین رایگان مراجعه کنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024