دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

کوله پشتی قابل شستشو

  • ۵۵۴
داشتن کوله‌ای جادار، با وزن مناسب و مقاوم از جمله نیاز‌های بسیاری از افراد است. یک کوله پشتی ساده با رنگ‎‌بندی متنوع ، شاد و شیک می‌تواند نظر خیلی‌ها را به سمت خود جلب کند.

کوله پشتی قابل شستشو

یکی از انتخاب‌هایی که پیش رو خواهید داشت، کوله پشتی فوروارد مدل FCLT316است. این کوله در رنگ‌‌بندی‌های مختلف قابل خرید خواهد بود و به همین دلیل می‌تواند نظر افراد زیادی را به سمت خود جلب کند.
این کوله حجم مناسبی برای نگه‌داری وسایلی که همیشه به همراه شما است، دارد. حتی می‌توانید برای مسافرت‌های سبک هم از آن استفاده کنید. جنس برزنتی این کوله باعث شده که در برابر فشار مقاوم باشد و دیرتر خراب شود. کوله فوروارد دارای بندهای فشار‎‌شکن بوده تا فشار زیادی به ستون فقرات شما وارد نشود.از طرف دیگر این کوله مقاوم دربرابر ضربه نیست و روکش ضد باران هم ندارد. از این کوله می‌توان برای جابجایی اسناد، کتاب و دفتر و لوازم‌تحریر تحصیل (مدرسه، دانشگاه و آموزشگاه) و مسافرت هم استفاده کرد. این کوله دارای محل نگهداری کفش بوده، پس قادر هستید هنگام رفتن به سالن‌های ورزشی از آن استفاده کنید. کوله پشتی فوروارد مدل FCLT316 قابلیت شست‌وشو( آب سرد) دارد که یک نکته مثبت برای آن محسوب می‌شود. کاربرد این کیف هم برای بانوان و هم برای آقایان است.

خرید آنلاین

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل کوله پشتی قابل شستشوبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024