دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود Kill Shot Bravo بازی اکشن شلیک مرگبار اندروید مود شده

  • ۳۴۲

Kill Shot Bravo v8.1 + Mod – دانلود بازی اکشن شلیک مرگبار برای اندروید
نسخه معمولی اصلی + نسخه مود و هک شده (مهمات بی نهایت، بدون عقب نشینی و …) + تریلر

Kill Shot Bravo یک بازی اکشن اول شخص است که توسط استودیوی Hothead Games در گوگل پلی منتشر شده است.

دانلود Kill Shot Bravo 8.1 بازی اکشن شلیک مرگبار اندروید + مود

به بهترین تجربه بازی اول شخص مخصوص گوشی ها و تبلت ها خوش آمدید. وقت آن رسیده که اسلحه خود را مسلح و آماده کنید. خود را به سلاح های تک تیر های مرگبار، مسلسل، رگبار و همچنین به آخرین و جدیدترین امکانات ارتش مجهز کنید تا ماموریت ها را به طور کاملا مخفی در قلمرو دشمن انجام دهید. بیش از 200 ماموریت برای انجام دادن وجود دارد.

در بازی Kill Shot Bravo به عنوان یک سربازه آموزش دیده به ماموریت های ویژه در سراسر دنیا فرستاده می شوید تا نیروهای مهاجمی که آرامش دنیا را بر هم زده اند نابود کنید. از مبارزات چریکی در جنگل های کوهستانی تا ماموریت هایی در جزایر مدیترانه برای جستجوی احتمال وجود نیروهای تروریستی سفر می کنید. از ماشین های ارتش برای عوض کردن جریان مبارزات استفاده کنید، به وسیله جیپ هایی پر قدرت حمله کنید و یا برای ریختن آتش بروی دشمنان از هلیکوپتر استفاده کنید.

ماموریت ها را در این بازی اندروید کامل کنید تا وارد ساختمان های مهم دشمن شوید و مکان را پاک سازی کنید. در محیط به جستجو بپردازید تا بهترین منطقه برای تیر اندازی را پیدا کنید و تمام شلیک های کشنده را انجام دهید. مکان های محرمانه را برای نابودی دشمن جستجو کنید. شما در خط مقدم دفاع در برابر خطرناک ترین تهدید برای امنیت جهان هستید. با قدرت و سلاح های مخصوص به خود با دشمنان مختلف مواجه شوید. آواتار خود را به طور دلخواه بسازید. لباس های جدید مثل کلاه ایمنی، یونیفرم، محافظ بدن، ماسک و… را باز کنید.


تغییرات نسخه جدید
CRITICAL STRIKE: JEWEL FROM THE EAST!
This neon-soaked city was once the height of peace and technology. That all changed when terrorists occupied it. Take up arms to return it to its former glory!

UPCOMING WEAPONS AND GEAR
• New ZOMBIE Event-Boosted Weapons!
• New Critical Strike Reward Gear!
• New Vanguard Crate Weapons!
• New Bullet Skin: Quack Shot!

دانلود رایگان

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود Kill Shot Bravo بازی اکشن شلیک مرگبار اندروید مود شدهبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024