دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود کتاب زن کامل

  • ۶۵۹

معرفی کتاب زن کامل

در کتاب زن کامل نوشته مارابل مورگان که با ترجمه لیلا رائفی منتشر شده است. می‌خوانیم چگونه یک زن سیر تکامل در زندگی زناشویی معایبش را حس می‌کند و سعی می‌کند آن‌ها را رفع کند. و با همسرش به کامیابی و تفاهم و خوشی و شادی برسد.

درباره کتاب زن کامل

این کتاب تجربه‌های تلخ و شیرینی از زندگی یک زن جوان و بیانگر سیر تکامل کامیابی در زندگی زناشویی و آموزه‌هایی بسیار ثمربخش است.خواندن آن نه تنها بر زنان و مردان جوان پیشنهاد می‌شود بلکه برای پیران و سالخوردگان نیز مفید است. اصولا زن کانون زندگی و محور خوشبختی و سعادت است، البته زن خوب و فهمیده، زنی که دنیایی از مهر و محبت است، زنی که دنیایی از دل‌انگیزی و روشنی و سرشار از شادی برای مرد ارمغان می‌آورد.

دنیای دل‌های به هم پیوسته، دنیای گذشت و فداکاری‌ها، نه دنیای تاریک و اندوه‌ساز و پلید همچون دنیای دیوها و اهریمن‌ها.

 چون زن‌ها از نظر روانشناسان و روانکاوان متفاوتند و صاحب‌نظران می‌گویند زن‌ها در اوایل ازدواج آن قدر که مهربان و صمیمی‌اند پس از گذشت زمان کمی تغییر ماهیت می‌دهند و آن شور و شوق و مهرورزی مبدل به کینه‌توزی و بداخلاقی می‌شود و این امر باعث ناراحتی و دلسردی شوهر نیز می‌شود؛ چه بسا منجر به طلاق می‌شود.

خواندن کتاب زن کامل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زنان پیشنهاد می‌کنیم

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود کتاب زن کاملبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024