دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان کتاب راسپوتین

  • ۷۲۸

معرفی کتاب راسپوتین

کتاب راسپوتین نوشته ادوارد راژینسکی است. این کتاب به زندگی راسپوتین مرد دو چهره‌ای می‌پردازد که همواره حقیقت درباره او در شک بوده است. آیا او یک قدیسه بود یا کسی که روحش را به شیطان فروخته بود. کتاب راسپوتین با ترجمه بیژن اشتری منتشر شده است.

درباره کتاب راسپوتین

گریگوری افیموویچ راسپوتین دهقانی بود که در جریان بیماری تزارویچ الکسی وارد دربار می‌شود و او موفق می‌شود که شاهزاده جوان را درمان کند در قصر ماندگار می‌شود. طولی نمی‌کشد راسپوتین دست راست شاه و ملکه و مورد اعتماد آنها می‌شود.

به طوری که در تمام امور سیاسی دخالت می‌کند و این مسئله سبب حسادت اطرافیان می‌شود. تا سر انجام منجر به قتل او می‌شود. اما این شخصیت به دلیل پیشگویی‌هایش و زنبارگی بی حدش و نقشی که در انقلاب روسیه بازی کرده به شخصیتی راز آمیز و معمایی تبدیل شده است.

این کتاب با بررسی منابع تاریخی قصد دارد زندگی راسپوتین را بررسی کند. در سال ۱۹۹۵ یک پرونده گمشده از بایگانی روسیه پیدا شد، پرونده‌ای که شامل بازجویی‌های کامل از حلقه‌ی داخلی راسپوتین بود. با این تقویت گسترده و صریح از سابقه‌ی تاریخی ، ادوارد راژینسکی زندگی نامه‌ای قطعی را نوشته است، و زندگی جذاب یک انسان احتمالا مقدس را که روند تاریخ روسیه را تغییر داده است، به طور کامل بازسازی می‌کند.

خواندن کتاب راسپوتین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تاریخ جهان پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب راسپوتین

در نوزدهم دسامبر ۱۹۱۶، درست پیش از کریسمس، در آخرین دسامبرِ امپراتوری رومانف، جنازه‌ای بر سطح رود مالایانفکا در پتروگراد پدیدار شد. یخ‌زده با صورتی لت و پار. از همه عجیب‌تر دستانش بود. دستانِ بسته جنازه به طرف بالا دراز بود. دلیلش هم این بود که این آدم فوق معمولی با وجودی که مضروب شده و به بدنش شلیک شده بود، هنوز در عمق آب‌های یخ‌زده رود مالایانفکا زنده مانده و کوشیده بود زنجیرها و طناب‌های بسته‌شده به دور دستانش را باز کند.

آن‌طورکه در گزارش پلیس آمده است، آدم‌های زیادی با سطل و کاسه و فلاسک و ملاقه به طرف رود مالایانفکا هجوم آوردند تا از آبی که جنازه این مردِ پرابهت در آن غوطه‌ور بود، اندکی بردارند. آن‌ها می‌خواستند بدین ترتیب از قدرتِ عجیب و ماوراءالطبیعه مردِ مرده، که همه روسیه در باره‌اش شنیده بود، برخوردار شوند.

دانلود رایگان

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان کتاب راسپوتینبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024