دهکده استارت20

دانلود رایگان PDF بازی اندورید برنامه موبایل و فیلم و سریال جدید| مرجع آموزش و معرفی بهترین محصولات و خدمات روز دنیا

روانشناسی تاریک pdf

دانلود رایگان کتاب راهنمای جامع نرم‌افزار PLAXIS شامل پروژه‌های ژئوتکنیکی کاربردی

  • ۴۷۵

درباره کتاب راهنمای جامع نرم‌افزار PLAXIS شامل پروژه‌های ژئوتکنیکی کاربردی

ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﻧﺒﻮد ﻣﺮﺟﻊ و راﻫﻨﻤﺎیی ﺟﺎﻣﻊ ﺑﺮای ﻣﻌﺮفی ﻧﺮم اﻓﺰار Plaxis و ﻧﻴﺎز ﺟﺎﻣﻌﻪ ﻣﻬﻨﺪﺳﻴﻦ ﺑﻪ ﻳک ﻣﻨﺒﻊ ﻗﻮی ﺑﺮآن ﺷﺪﻳﻢ ﺗﺎ ﻛﺘﺎبی ﻛﺎرﺑﺮدی را ﺗﻬﻴﻪ و ﺗﺪوﻳﻦ ﻧﻤﺎﻳﻴﻢ ﻛﻪ در آن ﻣﺪلﺳﺎزی ﻣﺴﺎﺋﻞ و ﭘﺮوژه ﻫﺎی ﻣﺨﺘﻠﻒ ژﺋﻮﺗﻜﻨﻴکی را ﺑﻪ ﺻﻮرت ﮔﺎم به گام در این نرم افزار تشریح کرده و در پیرامون آن نکات مهم مفهومی و اجرایی را مرور نماییم.

دراین کتاب همواره سعی برآن بوده تا کوچکترین و جزئی ترین نکات از قلم دور نمانده و درقالب مثال‌های متنوع تقریباً تمامی شرایط و مباحثی که در یک پروژه ژئوتکنیکی اجرایی یا آزمایشگاهی حاکم می‌باشد تشریح شود. در ﻓﺼﻞ اول ﻛﺘﺎب ﻣﺮاﺣلی ﻛﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﻗﺒﻞ، ﺑﻌﺪ و در زﻣﺎن ﻣﺪلﺳﺎزی یک ﭘﺮوژه ژﺋﻮﺗﻜﻨﻴکی داﻧﺴﺖ ﺑﻴﺎن شده و در فصل دوم نرم افزار Plaxis درقالب حل یک مثال به طور کامل معرفی گردیده‌است.

در ادامه ﻛﺘﺎب و در ﺳﺎﻳﺮ ﻓﺼﻮل، ﻣﻬﻢﺗﺮﻳﻦ ﻣﺒﺎﺣﺚ ژﺋﻮﺗﻜﻨﻴکی دﺳﺘﻪﺑﻨﺪی ﺷﺪه و ﻣﺒﺎﺣﺚ ﭘﻴﺮاﻣﻮن آﻧﻬﺎ ﺑﺎ ﻣﺜﺎل ﻫﺎ و ﭘﺮوژه‌‌های کاربردی و اجرایی متنوع بررسی شده اند و در کنارآن‌ها علاوه بر کاربردهای این نرم افزار به نقاط ضعف و قوت نرم افزار Plaxis نیز اشاره شده است.

دانلود

روی دکمه دانلود کلیک کنید پس از 1 دقیقه فایل دانلود رایگان کتاب راهنمای جامع نرم‌افزار PLAXIS شامل پروژه‌های ژئوتکنیکی کاربردیبصورت خودکار دانلود شروع خواهد شد.

گزارش مسئوليت پست نوشته شده بر عهده‌ي نويسنده مي‌باشد، لطفا در صورتي که اين پست را ناقض قوانين مي‌دانيد به ما گزارش دهيد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

فیلم های ترسناک 2024